A venit decembrie. Și în seara asta vine deja primul Moș- Moș Nicolae. Sper că ați fost cuminți, că altfel lustruiți ghetuțele degeaba.

Cum stați cu mult-prea-lăudatul spirit al Crăciunului/ al Sărbătorilor? E la locul lui? La mine e direct proporțional cu zăpada. Care (încă) nu e. Deci... și spiritu' suferă.

Cu toate astea, am împodobit deja vitrinele magazinelor în scopuri estetico-comerciale.

În spiritu' abia pomenit, zilele trecute mă oprește o doamnă pe stradă.

-Mă scuzați domnișoară. Vreau doar să vă întreb ceva.
Mă opresc, crezând că vrea să-i indic o stradă, o stație de autobuz, ceva.
-Sigur vă uitați la Antena de Suceava, nu?
-...nu.
-!!... Fruuumooooss. Cum așa?! Foarte RĂU!
Dacă aș putea reproduce tonul vocii ei, v-ați da seama de ce simțeam nevoia să-mi cer iertare pentru foametea din lume, copiii abandonați și cățelușii răniți. Nu-mi trecuse prin cap să-i spun că vin doar ocazional în Suceava.
-Păi... eu...
-Hai, lasă scuzele. Îți povestesc eu. 
-Bine, spun eu spășită. Era hipnotizantă.
-Noi derulăm în fiecare an o campanie, încercând să ajutăm copiii care...
-Aa... Cu bani nu pot să vă ajut, încep eu să-mi revin, amintindu-mi că nici bani de autobuz să ajung până acasă nu mai aveam.
-Aaa... atunci pa!
-...


Oi fi eu prea suspicioasă, dar doamna respectivă nu părea că strânge bani pentru nici un copil. Avea însă o putere de convingere... noroc că primea doar bani, că altfel (cine știe?) aș fi ajuns fără ghete și palton acasă.

P.S: Dacă ați fost cuminți anul ăsta, așteptând cadouri generoase de la Moși, eu aș zice să faceți niște obrăznicii. Și încă repede! Nu de alta, dar tocmai am văzut-o pe Monica Tatoiu la tv, cu un pulover împletit, cu reni, fulgi și moși. Și tare mă tem că ea va fi anul ăsta ajutorul lui Moș Craciun! Doar e calificată- am văzut cu toții că e omniprezentă.

2 Responses
  1. copilarim Says:

    :)! mi-ai amintit de anii cand eram la facultate si tot asa erau persoane care te opreau pe strada si uneori erau usor agresive (verbal si vizual) - cum nu dai? rau rau rau... si tot pe vremea aceea strangeam banii pentru transport in comun ca sa am pentru cadouri ( si abia daca se strangeau de ceva simbolic - un globulet ceva, noroc ca acum fac singura:D)...
    si dupa ce ca sufeream eu si asa cand vedeam pe cineva mai amarat sau un animalut infrigurat de ramaneam si fara pachetel:), mai puneau si oamenii aceia paie peste foc.
    ce vremuri:)

    Sper sa iti aduca Mos Nicolae multa sanatate si ce iti mai doresti tu!! ( si nu stiu cat de mult conteaza, dar pe mine articolele tale ma incarca pozitiv!)

    rux


  2. Alexandrrra Says:

    Eeh... eu n-am redirectionat banii de transport spre cadouri. Doar ca... nu mi-am dat seama cat s-au scumpit biletele de autobuz si n-am avut suficienti bani la mine.

    In ziua aia mi-am luat bilet spre casa- ”in directia aia... de toti banii”. :)) Si de unde m-a lasat autobuzul, m-a recuperat cineva cu masina. :D

    Desi am uneori impresia ca scriu doar pentru mine si tratez blogul ca pe un jurnal personal... ma bucur ca ma citesti cu placere! :) (iar sentimentul e reciproc)

    Sanatate si voie buna sa-ti aduca si tie Mosu'! Si zapada! :D


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...