Dragă Moș Crăciun, eu mă numesc Florea Alexandra și am 8 ani. Eu locuiesc pe strada Republicii și aș vrea să-mi aduci: un trenuleț, o păpușă, un joc și o cutie de bomboane rafaelo. 
Eu am și-un frățior pe care îl cheamă Florea Mircea și vrea să-i aduci un roboțel, un joc electronic și o mașinuță. Îți mai trimit și un desen din partea noastră.
Cu bine 
Alexandra și Mircea

20.12.1997 (aveam 10 ani)
Dragă Moș-Crăciun

A venit iarna, anotimpul meu preferat. Până la Crăciun mai sunt doar câteva zile așa că m-am gândit să-ți scriu această scrisoare. Eu am fost cuminte, mi-am ascultat părinții și am luat note mari la școală. Eu aș vrea să-mi aduci și anul acesta jucării la fel de frumoase ca și în ceilalți ani, note mari, sănătate și fericire. Abia aștept să vii.
Cu drag, Alexandra


Prima scrisoare  e scrisă la 8 ani, a doua la 10. Se simte o diferență, nu? :D

Deja mă șmecherisem și încercam să flatez Moșu- iarna, anotimpul meu preferat. Oare?? Cât despre cadouri, știam deja că nu conta ce-i ceream eu, el aducea ce voia/putea. Așa că orice cadou era binevenit. 
Pe Mircea nu l-am mai pomenit pentru că deja putea să-și scrie singur scrisoarea. :)

Nu cred că pe atunci știam că Moș-Crăciun locuiește în camera alăturată. Dar mai târziu, deși aflasem adevărul, așteptam cu aceeași emoție dimineața de Crăciun. Încercam să stau trează toată noaptea, pândind orice zgomot, pentru că nu aveam răbdare până dimineața. Mă prefăceam apoi că merg să beau apă și.... wooow, vedeam cadourile sub brad și trezeam pe toată lumea.  

A venit! A venit! Treziți-vă, a venit Moșu!
0 Responses

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...