Te rog frumos să-mi aduci o veveriță din catifea, un set de furculițe, cuțite și lingurițe și hai că tot e iarnă o pereche de mănuși roși.

Alexandra 
                                    cu bine

:D Asta era prima mea scrisoare pentru Moșu'. Aveam vreo 7-8 ani. N-am aparatul foto la îndemână, că îi făceam o poză să-mi vedeți caligrafia.

În caz că vă întrebați... am primit veverița. N-a fost de catifea, ci de pluș. Dar n-am găsit în ghete setul de bucătărie, explicându-se astfel de ce nu sunt azi o bună gospodină. Nici pentru mănușile roșii nu fusesem suficient de cuminte.

Anul ăsta vreau să găsesc în papuci... zăpadăăăă! Mă duc să-mi spăl ghetele și să le pun în fața blocului. :D
Etichete: edit post
6 Responses
  1. Unknown Says:

    Vezi sa nu ramai fara ghete! Eu nu mai stiu daca am scris vreo scrisoare pentru Mos, o sa ii intreb pe ai mei!

    PS: de ce neaparat veverita??


  2. Alexandrrra Says:

    Nu-mi amintesc de ce! :D ...Cine stie ce desene animate vazusem eu atunci.

    Noroc de mama, că a pastrat cateva scrisori pentru mosi. Alea catre Mos-Craciun sunt si mai simpatice. Se vede o schimbare (evolutie?) in lista cu dorinte.

    Iar ghetele nu le mai duc afara. ...Ploua. :(


  3. copilarim Says:

    si eu tot ploaie am primit...:))!!


  4. Alexandrrra Says:

    Eu am mai primit ceva pe langa ploaie. Manusile rosii!! :)) ...se pare ca Mosul imi citeste blogul. Si se revanseaza dupa 15 ani. :D

    Noroc ca nu mi-a adus setul de tacamuri, ca ar fi trebuit sa invat sa gatesc, ca sa le folosesc. :)


  5. Cristina Says:

    how cute! ^_^
    nu cred ca am pastrat vreo scrisoare, dar tin minte ca desenam ce doream sa primesc ;))


  6. Alexandrrra Says:

    Urmeaza si scrisori cu desene... dar alea erau pentru Mos-Craciun. ;)


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...