De vreo saptamana m-am mutat.  Dar tragedie... n-am net! Si deja am fost trasa de urechi ca n-am mai scris pe blog.

Pana imi voi face de cap cu propria conexiune... profit cu nerusinare de net-ul si timpul altora. :D

Cu 15 restante care bat la usa, eu mi-am gasit o noua ocupatie in lumea virtuala. Daaa... bineinteles ca ma documentez intens pentru multitudinea de proiecte si referate pe care trebuie sa le fac. Da, si asta.

Dar pe langa... mi-am facut un cont aici: foambubbles.deviantart.com :D Enjoy it!

Incerc sa mai separ putin lucrurile.  Aici povesti, acolo poze.
Le-am postat aleator, inca nu le-am ordonat frumos in categorii... si mai am inca vreo 200 de postat. Dar o iau usurel... sau macar incerc sa ma abtin si sa mai lucrez si altceva. :D

La urmatoare farama de net... ne mai citim!
Etichete: edit post
0 Responses

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...