Da, stiiiuuu... nu-mi amintiti ca sunt deja in anul V, deci sunt de ceva vreme studenta. Nu e chiar asa. Sa va explic si de ce.

Inca de acum 4 ani, cand am fost sunata si anuntata ca am intrat la Arhitectura, eu credeam ca am ajuns studenta. Dar nu... mereu s-a gasit cate cineva care sa ma aduca cu picioarele pe pamant si sa-mi spuna ca n-am ajuns inca acolo.

Mai intai, cica nu eram studenta pana nu ma inmatriculam si aduceam diploma de Bac (eliberata de scoala in ultima zi pentru depunerea ei). Buuun. Am adus-o. Gata?

Nuuu... Inca nu esti studenta pana nu platesti taxa.
Am adus si banii. Gata? Sunt studenta??

Neah... Inca nu esti studenta pana nu treci de prima sesiune.
Teu, echer, acuarele, nopti albe, biblioteca, xerox, bere in Max, cursuri, carti, citit, pierdut timpul, citit in ultima zi, examene, note. All Cheked! Prima sesiune trecuta. Are we there yet??

Nu, nuu... Pana nu treci de primul PV (proiectul de verificare) inca nu stii ce inseamna sa fii student la arhitectura.
12 ore de lucru X 3 zile... au trecut si ele. Gata. Am terminat anul I cu brio. Am ajuns, in sfarsit, studenta?

Aaa... nu. Nu stiai ca trebuie sa ai macar cateva restante ca sa intelegi ce inseamna sa fii student???

Eh... a trecut timpul si dupa fiecare sesiune eram convinsa ca ajung studenta. Si totusi...

Asta pana acum. In Franta am plecat cand aici abia incepea sesiunea, deci n-am reusit sa dau nici un examen din semestrul I. Semestrul II l-am facut in Lille, dar desi am fost obligata sa obtin 30 de credite, deci sa iau toate examenele, aici imi este echivalata doar nota la o materie (din vreo 7-8 examene). Restul... restante. Mi-e frica sa numar exact, dar cred ca mai mult de 10 restante (+proiecte) ma asteapta in septembrie.

Asa ca... sunt mega-studenta!!! In sfarsit! :)
Tin pe aceasta cale sa multumesc familiei care m-a sustinut, prietenilor, colegilor, dar si lui Virginie, lui Ducatez, celor care au facut bursele Erasmus, si nu in ultimul rand, facultatii noastre dragi, cu cei care au gandit sistemul genial de echivalare a studiilor facute in alta tara.
2 Responses
  1. Andi Says:

    Ei ... asa poti spune si tu ca faci 3 ani de facultate :P
    Eu sunt student de prin anul 2...


  2. Alexandrrra Says:

    Hai mai... Restante la desen si educatie fizica? Cu asta te lauzi tu? :)))))
    ...BAAAD BOY! :))


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...