Am ajuns acasa doar de cateva zile, dar aud non-stop acelasi disc zgariat.

Unii o iau pe ocolite, ma intreba cati ani am si abia apoi cand ma marit. Altii stiu deja ca ma marit, stiu si cu cine si intreaba doar data. Dar mai sunt si unii care se cred cei mai informati, stiu ca ma marit, stiu si cu cine, stiu si data, ma avertizeaza doar ca trebuie sa-i invit, pentru ca ei strang deja bani pentru nunta mea.
Sa nu uit nici jignitii, care au aflat abia acum, din « surse sigure », si sunt suparati ca nu le-am spus eu.

Fuck my life !

Uite de asta nu-mi place sa traiesc intr-un orasel minuscul, unde toata lumea stie mai bine decat tine ce faci tu. Degeaba negi, degeaba incerci o dezmintire, EI STIU MAI BINE !
Daca la 23 de ani ma marita deja gura satului... rau am ajuns! Sau... nu?! Eu cred ca sunt doar invidiosi! Mi-e prea bine asa cum sunt! :)

p.s: Daca aflati cumva cand, unde si cu cine ma marit... sa-mi spuneti si mie ! N-as vrea sa ratez totusi evenimentul. Nu de alta, dar vreau sa barfesc rochia miresei! ;)
0 Responses

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...