E un film emoționant, despre un cal ”miraculos”, ce trece prin război schimbând destine. Dacă războiul scoate la iveală ce e mai urât din oameni, calul i-a făcut să-și arate și altă latură. Joey, calul de luptă, n-a avut o viață ușoară în timpul primului război mondial, dar a întâlnit peste tot oameni care l-au iubit și l-au îngijit, uneori chiar cu prețul vieții. 
Deși filmul regizat de Steven Spielberg a fost complet ignorat de Oscaruri, merită văzut. Cu (cel puțin) o batistă alături. (da, da... știu că voi nu...)

Etichete: edit post
7 Responses
  1. copilarim Says:

    Vai ce cal minunat!!!! Dar dc sunt e ranit sau mai rau.. prefer sa il mai aman (filmul)... atat mi-ar mai trebui acum film sa plang.

    Insa iti multumesc ca mi-ai povestit despre el :P


  2. Alexandrrra Says:

    Desi nu-mi place sa dezvalui prea mult din filme... nu, calul scapa. ...Macar el.
    Si povestea e cu happy-end, dupa cate se intampla. Poti sa-l vezi linistita! :)


  3. pacat ca nu-mi plac animalele



  4. Alexandrrra Says:

    @sufletel: Serios? Pacat de cine? ...de tine, de ele? ...de mine? Pacat de mine, ca altfel ce comentariu mishto imi lasai la postarea asta...


  5. Alexandrrra Says:

    @Copilarim: Multumeeeesc! :D


  6. Anonyme Says:

    vai ii un super film
    trebuie vazut


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...