• kynky - e cel mai popular termen prin care e descoperit blogul. Si ce dezamagire produce...
  • nuduri artistice - urmeaza in top imediat dupa kynky. Dar parca am mai avut discutia asta candva...
  • poze fata cu guma cand face baloane de 13 ani - Tot chestii kynky cautai, nu?
  • pot sa defocalizez imaginea ochi - Si de ce te lauzi? Dai meditatii?
  • am castigat un pachet de biscuiti 2b+c - Felicitari! Si eu. Si ai tai au gust de detergent?
  • baloanedesapun id - eeeh... Vrei sa ne cunoastem mai bine?
  • m-i sa urat cu binele - Si nu doar cu binele. Si cu limba romana te-ai cam pus rau.
  • ce se pune in compozitia pentru baloane de sapun - sampon, detergent de vase... putina imaginatie. Doar nu cautai un tutorial, nu?
  • mirosul vacantei - depinde de vacanta. Mergi la munte, la mare, in Vama?
  • curcubeu din baloane - ooo... casa de piatra!
  • baloane care creste poze - Stai sa inteleg. Te referi la asa ceva care creste sau... e tot ceva kynky?
  • how is it to kill someone - Nu stiu. Dar sper sa nu afli nici tu prea curand.
  • junkie povesti - Te pregatesti pentru o iesire cu gashka si vrei sa te lauzi?
  • priceput la toate - Roman adica?
  • cum este interviul erasmus - Nu stiu, am fugit de el. Dar se pare ca m-a ajuns din urma.
  • scufita rosie povestea slide show - Nu mai sunt nici cartile ce erau candva...
  • cum pot sa pun la o poza ceva ca sa fie artistic? - Upgradezi pozele pe facebook? Incerca in paint niste modificari discrete. Am vazut rezultate... interesante.
  • cum vad romanii europa - roz
  • pozitii artistice de pozat - Ochii mari, buzele tuguiate, un dejt in gura... and make love with the camera, fataa!
  • ca sa desenezo nud trebuie sa ai o tehnica buna - Nu neaparat. Depinde daca pastrezi/arati cuiva desenul dupa.
  • elvetienii mananca - ...putin. Am slabit 3 kg intr-o saptamana.
  • mi-a spus candva o tanti rea - Si mie mi-a spus. Dar hai sa nu mai credem toate 0tv-istele.
  • vacile mov din  elvetia- zburda liber pe toate cararile de munte pavate cu ciocolata. Serios!
  • ce sa pun la about me- Nimic. Si ai spus tot.
  • de ce creste iarba- ...o intrebare existentiala. E chiar mai buna decat de ce e cerul albastru.  
2 Responses
  1. Andi Says:

    Tare dezamagiti sunt cei care ajung aici cautand chestii kynky, si nici macar un comentariu de la ei! Sau n-au timp ei de comentarii cand cauta asa ceva :P


  2. Alexandrrra Says:

    Normal ca n-au timp. Stau aici o milisecunda.


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...