Am o problema cu finalizarea anumitor activitati. Daca incep sa vad un film trebuie sa-l vada pana la final... chiar daca stiu ca va fi la fel de prost, plictisitor pana in ultima secunda.
La fel fac si cu o carte. Oricat de greoaie, plictisitoare, stupida ar fi... trebuie sa o citesc pana la ultima pagina, desi sunt perfect constienta ce pierdere de timp reprezinta.

Insa acum cativa ani am citit o carte despre nimic, unde nimic nu se intampla, nimic nu era analizat, nimic nu te facea sa intorci si urmatoarea pagina, scrisa in cel mai anost fel posibil... si totusi eu am citit-o. ...Cuvinte insirate neinspirat intr-o carte mica si galbena.
Atat de nervoasa am fost ca am pierdut ore bune din viata citind acea mizerie... incat imediat ce am citit ultima pagina... am inchis-o si am pus-o pe foc. :)) In sfarsit se intampla ceva interesant cu acea carte!!

A fost un caz izolat. Acum am gasit modalitati mai creative de a transforma o carte. Cum ar fi...

6 Responses
  1. wolfz Says:

    cum se chema cartea? :))


  2. Alexandrrra Says:

    ...am ars titlul din memorie! :)) Fara amintiri neplacute! :)


  3. anitzu Says:

    si totusi....murim de curiozitate:)


  4. Alexandrrra Says:

    :)) ... cred ca titlul era ceva cu La dolce vita, nu-mi amintesc exact. Si autorul chiar nu-l mai stiu.

    ...sper ca n-ai murit intre timp, Ani! :P


  5. Andi Says:

    Poate a citit si Seinfeld cartea aia despre nimic de i-a venit ideea cu "A show about nothing" (http://www.youtube.com/watch?v=5SDqa1hw2-M)

    Si uite ceva mai practic ce poti face cu niste carti: http://www.homeqn.com/entry/recyled-books-reborn-into-beautiful-pots/()


  6. Alexandrrra Says:

    Draguta ideea "practica". Si totusi... ma stii pe mine atat de pragmatica? Prefer lucrurile frumoase, fara un scop clar definit.


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...