Pfuu... ce praf s-a depus pe blogul meu!

Ziua e mai lungă vara, dar cum tot 24 de ore are (știu, v-am spus o mare noutate), cumva n-am reușit să mai scriu pe aici. Am zeci de postări nefinalizate, care așteaptă cuminți să le vină rândul. Sau toamna. 

Și totuși ce fac vara asta de sunt așa ocupată? Păi... îmi petrec vacanța la munte. Sau în Bucovina. Care variantă sună mai bine? Înainte de a mă invidia, să știți că asta înseamnă de fapt că sunt acasă și nu la vreo pensiune, iar ”vacanță” e un fel de a spune. De multă vreme nu m-am mai trezit la 7 fără și n-am mai muncit atât ca în ”vacanță”...

Dar e bine așa. Printre picături mai am timp și de arhitectură, și de pictat, și de citit, și de bijuterii, ba chiar și de plimbări prin pădurile de brazi de care mi-era dor. De net am mai puțin timp. Dar e binevenită și o cură din aceasta.

Pentru că am cumpărat de ceva timp un ”lichid de mascare” (drawing gum/ masking fluid) și n-am avut timp să-l încerc până acum, am mâzgălit ce se vede mai jos. Părțile albe au fost protejate de cauciucul ăsta lichid, pe care l-am îndepărtat la sfârșit. Nu sunt mari opere de artă, dar a fost un experiment reușit.


Când am cumpărat șmecheria asta utilă, pe care o căutam de mult timp, dar nu știam cum se cheamă, entuziasmul mi-a fost tăiat de vânzătorul care m-a întrebat sec: Dar știi ce e ăsta? Cum se folosește? Nu... dar îmi place așa mult borcănașul... Mda! Probabil îmi luasem, din greșeală, fața tâmpă cu mine. ...în loc de cea artistico-boemă, cu ochi integenți. Se mai întâmplă.

Voi ce mai faceți? Pe unde vă petreceți vacanța caniculară? Ce filme ați mai văzut? Ce cărți ați mai citit? (Eu am câteva bunătăți pe care mi le doream de muuult și abia aștept să ajung la ele. Însă, deocamdată mă plimb cu gândul prin America.)

O vară frumoasă, dragilor!
2 Responses
  1. copilarim Says:

    primul desen imi aminteste de un flm cu licurici:).. hmm de fapt toate trei.. ca filmul are mai multe etape. Se numeste Grave of the Fireflies si e facut de studio Ghibli .... am plans la filmul ala cu sughituri (e anime). Dar e frumos. De fapt tot ce au facut cei de la studio Ghibli este incredibil de frumos.
    superbe sunt... ah de ar exista tapet asa... camera mea si-ar schimba fara prea multa parere de rau infatisarea :D


  2. FoamBubbles Says:

    Multumesc! :) Draguta, ca intotdeauna!
    Am vreo 30 de anime-uri care ma asteapta, printre care si acesta de care zici. Si da... imi plac mult animeurile facute de Studio Ghibli- le-am vazut aproape pe toate.

    Cat despre tapet... daca gasesti o metoda sa-l faci, texturile le poti descarca de aici: www.foambubbles.deviantart.com


Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...